به گزارش قدس آنلاین، سهراب بختیاریزاده، سرمربی تازه منصوب شده آبیها، پیش از ترک کشورمان توسط بازیکنان خارجی این تیم تماسهایی با آنان برقرار کرد و ضمن تشکر از حضور مسئولانه آنها در ایران، از آنها خواست تا با حفظ روحیه و آمادگی جسمانی خود در دوران دوری از تمرینات، پس از عادی شدن شرایط دوباره به مجموعه تیم بازگردند. این اقدام بختیاریزاده نشاندهنده انگیزه او برای حفظ انسجام و آمادگی تیم در شرایط بحرانی است.
همچنین بختیاریزاده از بازیکنان داخلی استقلال خواسته است که به هر شکل ممکن تمرینات خود را ادامه دهند تا از آمادگی بدنی فاصله نگیرند و تیم در اوج آمادگی فیزیکی باقی بماند. سرمربی جدید استقلال با وجود شرایط دشوار و جنگی که کشور با آن مواجه است، به شدت امیدوار است که تیمش بتواند در فصل جاری لیگ برتر با حفظ صدرنشینی، قهرمانی را دوباره به دست آورد.
سهراب در گفتوگوی خود با مدیران باشگاه هم تاکید کرده که پرداختیها به بازیکنان باید به روز باشد تا از لحاظ روحی و روانی بازیکنان در شرایط مناسبی قرار گیرند و انگیزه آنها حفظ شود. این نکته در شرایط کنونی اهمیت ویژهای دارد تا بازیکنان با تمرکز بالا به فصل ادامه دهند.
استقلال قبل از تعطیلی لیگ به صدر جدول صعود کرده بود که این موضوع امیدوارکننده تلاش و برنامهریزی کادر فنی جدید برای تداوم موفقیتهای تیم در ادامه مسابقات است. بختیاریزاده در تلاش است با حفظ روحیه و آمادگی بازیکنان، استقلال را به سمت قهرمانی مجدد در لیگ برتر هدایت کند.
۱۲ اسفند ۱۴۰۴ - ۰۸:۰۶
کد مطلب: ۱۱۳۴۲۷۵
سرمربی تازه منصوب شده آبیها، پیش از ترک کشورمان توسط بازیکنان خارجی این تیم تماسهایی با آنان برقرار کرد و از آنها خواست با حفظ روحیه و آمادگی جسمانی خود در دوران دوری از تمرینات، پس از عادی شدن شرایط دوباره به مجموعه تیم بازگردند.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
منبع: روزنامه قدس





نظر شما